Volgers

vrijdag 15 mei 2015

Love you



Hallo, vandaag een kaartje met dezelfde techniek als het vorige kaartje. Een schattig plaatje op de kaart gekleefd en daarover weer een cirkel geƫmbost. Een glitterrandje rond het plaatje en een tekststempel.
Omdat er sommigen zich afvroegen hoe ik de cirkel had gedaan , hier een beetje uitleg. De techniek heb ik ooit eens gevonden op internet en is dus niet mijn verdienste. Eerst heb ik vijf rondjes gestanst en op elkaar gekleefd en dan op de embossingfolder gekleefd waar je het zelf het mooiste vind.
                                                 



Cardstock in de embossingfolder steken. Ik heb een cuttlebug, voor de platen heb de A plaat gebruikt, daarop de embosssingfolder en daarop de C plaat. Naargelang je cuttlebug (want elke cuttlebug is anders) of een ander stansapparaat , zal je misschien meer of minder rondjes moeten kleven op je folder of bovenop je C plaat enkele stukjes papier leggen voor een mooie embossing. Dat is een beetje zoeken. Omdat ik de smaak te pakken had, heb ik nog een kaartje gemaakt waar ik maar een gedeelte van de embossingfolder heb gebruikt, dat laat ik de volgende keer wel zien. Hopelijk was mijn uitleg een beetje duidelijk :)

Challenges: 
CAS on Sunday: Cheer up, buttercup

Groetjes, Karin

7 opmerkingen:

  1. Kijk, daar was ik dus in geen 100 jaar op gekomen, dank voor het delen Karin en dit is ook weer zo'n schatje!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi Karin,
    ik heb het ook wel eens gezien, maar de uitleg had ik niet,
    bedankt dus bij deze!
    Heel mooi met het plaatje zo ge-embost en die glimmertjes erbij!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. knap gedaan, bedankt voor de uitleg
    groetjes
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk. Ik ga dat zeker eens uittesten !
    Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik geloof dat ik het snap. Het ziet er zo gaaf uit, dat wil ik eens proberen!
    Dank je wel!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig kaartje, Karin. En bedankt voor de tip met de ge-emboste cirkel. Ga ik ook eens proberen. Leuk dat je meedoet met CAS on Sunday. Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor al jullie lieve reacties!